نخوانده هایم این جاست

مینی مالی است برای خودش...

نخوانده هایم این جاست

مینی مالی است برای خودش...

گاهی خنده بر هر درد بی درمان دواست.. اما فقط گاهی
نظرات 2 + ارسال نظر
نبی خواه یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ب.ظ http://www.pdf-ketab.com

7.037036979269995.83976982597سلام
نبی خواه هستم دوست جدید شما!
امید دارم روزهای خوب وشادی رو پیش رو داشته باشین
همه ما گمشده ای داریم که خیلی وقت ها پیدایش نمی کنیم که این گمشده میتونه . . . باشه
شاید تو سایت من گمشده شما پیدا شد . شاید!پس یه سری به من بزنید
ضمناً اگه از سایتم خوشتون اومد کد لگوی منو تو وب زیباتون بگذارین اون وقت به منهم اطلاع بدهید تا لینکتون کنم



موفق باشین و شاد منتظرتون می مونم

نبی خواه یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ب.ظ http://www.pdf-ketab.com

7.160493768379995.94222192818سلام
نبی خواه هستم دوست جدید شما!
امید دارم روزهای خوب وشادی رو پیش رو داشته باشین
همه ما گمشده ای داریم که خیلی وقت ها پیدایش نمی کنیم که این گمشده میتونه . . . باشه
شاید تو سایت من گمشده شما پیدا شد . شاید!پس یه سری به من بزنید
ضمناً اگه از سایتم خوشتون اومد کد لگوی منو تو وب زیباتون بگذارین اون وقت به منهم اطلاع بدهید تا لینکتون کنم



موفق باشین و شاد منتظرتون می مونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد