نخوانده هایم این جاست

مینی مالی است برای خودش...

نخوانده هایم این جاست

مینی مالی است برای خودش...

قفس

گنجشک دلم در قفس سینه ام پر پر میزند.. یا رب مددی..

نظرات 2 + ارسال نظر
MyTheme پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابیبرای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. همچنین گروه طراحی قالب من به اطلاع کلیه وبلاگ نویسانی که از قالب های رایگان سایت استفاده می کنند می رساند از این پس کاربران می توانند در قرعه کشی ماهانه سایت قالب من (مای تم) شرکت کرده و با ارسال آدرس وبلاگ خود، شانس خود را برای برنده شدن و ثبت یک دامنه اختصاصی ir. امتحان کنند!

. پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:27 ب.ظ http://nog.blogsky.com

آزادش کن!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد